søndag den 17. februar 2013

Om uindbudte gæster

Vågnede i nat ved at noget bevægede sig og lavede lyde i min seng.

Blev så forskrækket at jeg fløj ud af seng og greb efter boldtræet under sengen. Fik tændt lyset og hvad dukker frem. EN KAT. Nu er det bare sådan, at vi ikke har kat her i huset.

Fik smidt katten ud og resten af natten forløb stille og roligt. Men freden varede kort. Gennem hele dagen har jeg fundet katten inde i sengen. Lorte kat :)

Hver gang der bliver åbnet en dør eller vindue er den den, KATTEN.

Hvorfor går den dog ikke hjem hvor den høre til!!!
Der må være nogen der savner den skulle man tro. Måske jeg bare skal benytte mig af min ret og få den skudt!!



Men den kunne da også bare tage at fise hjem :)


www.bolius.dk/alt-om/grunden/artikel/maa-naboen-skyde-din-kat/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar